Tlač billboardov, výroba POS stojanov a mnoho ďalšieho pod taktovkou nových technológií

“Jeden z najväčších technologických zlomov v našej firme nastal, keď sme si zaobstarali špičkovú priemyselnú tlačiareň HP Scitex FB 7600. Dokážeme ňou priamo potlačiť dosky a kartóny, výsledok má skutočne vysokú kvalitu a proces tlače je veľmi rýchly. Vysoká úroveň manažmentu, v kombinácii s touto a ďalšími tlačiarňami nám umožňujú vysokú konkurencieschopnosť,” hovorí Andrej Klíma, founder spoločnosti KPK Reklama – Fabrika na reklamu.

Našou úlohou na trhu je byť lídrom v oblasti tlače

KPK Reklama svojou cestou kráča v Košiciach úspešne už viac ako 15 rokov. Vďaka tomu pevne stojí nie len na slovenskom, ale aj na európskom trhu. Svoju pobočku má aj v Bratislave, Prahe a Viedni. Vedúce priečky na trhu obsadzuje najmä kvôli inovatívnym technológiám a šikovným zamestnancom. 

Samozrejmosťou je tlač billboardov, polepov áut, samolepiek či bannerov. Zlom prišiel investovaním do výnimočnej tlačiarne HP Scitex FB 7600. Hravo si poradí s tlačou na doskové materiály ako PVC, PP, kartón a vlnitá lepenka. V kombinácii s CNC rezačkou Kongsberg a tímom exekutívy ide o úspešne fungujúci mechanizmus. 

S digitálnou tlačou zvládneme akúkoľvek zakázku za pár dní

Podľa Andreja Klímu znamená tlačiť digitálne zmeniť myslenie trhu. Prichádza s tým aj veľa nových možností pre rôzne reklamné kampane, napríklad v oblasti retailu, telekomunikácií alebo módy. Najmä v prípade, že klienti potrebujú promptnú reakciu pri zmene vizuálu alebo doplnenie ďalších aktivít pre efektívny predaj. 

Na výrobu nie je nutné čakať dlhé týždne ako kedysi. Dnes sa dá každá zákazka zvládnuť za pár dní. KPK Reklama sa vďaka tomu teší šťastným zákazníkom, ktorým ponúka dizajnovo pútavé produkty. Dokáže ich vyrábať rýchlo v malom množstve už od jedného kusu, ale aj vo veľkých sériách. 

Ďalej je tu aj segment POS kartónových stojanov, kam spadajú napríklad stojany na hudobné nosiče, cukrovinky, fľaše, noviny, samostatné krabice na produkty či iné pútače.

Na začiatku to nebolo ľahké, pretože slovenský trh sa potreboval vyvíjať 

Slovenský trh nie je veľký a novým trendom sa prispôsobuje pomalšie než zahraničie. Cesta preto nebola jednoduchá. Väčšina retail klientov sídli v Česku, kde má KPK Reklama tiež svoju pobočku. Napriek všetkým ťažkostiam sa však firme pod vedením Andreja Klímu podarilo presadiť a dnes ju pozná takmer každý z brandže. 

Prevažná časť produkcie prebieha in-house

Technológie Fabriky na reklamu majú vysokú produkčnú hodnotu. Aj vďaka tomu firma vynecháva subdodávateľov a väčšinu veci si robí doma pod svojou strechou. Tento krok znižuje čas aj náklady na výrobu. Centrum dizajnu každý deň pracuje na rôznych želaniach spokojných zákazníkov. 

Andrej Klíma dodáva, že pre KPK nie je problém vyrobiť v krátkom čase jeden kvalitný kus a v požadovanej kvalite pokračovať na desiatkach či stovkách ďalších kusov. 

Vieme, že obaly predávajú

Aj napriek rozvoju marketingového trhu aj dnes firmy narážajú na myslenie zadávateľov. Ide o veľké alebo malé agentúry s možnosťou full servis, priamych zadávateľov, predajcov potravín, oblečenia a ďalších. Často si neuvedomujú fakt, že obal predáva. 

Napriek tomu sa však stáva, že aj keď je váš obal naozaj krásny, v hromade ďalších výrobkov sa môže ľahko stratiť. Preto je nutné pridať ďalšiu formu podpory, ktorou môže byť kartónový POS stojan. 

Väčšia orientácia na zákazníkov

Tento rok chce KPK Reklama – Fabrika na reklamu sústrediť svoj pohľad viac na zákazníkov. Chcú sa im priblížiť, ešte viac chápať ich potreby a prinášať riešenia, ktoré aj naďalej budú úspešné. Firma zároveň rozširuje svoju pôsobnosť.

Mám záujem o nezáväznú cenovú ponuku