Dnes máme k dispozícii množstvo metód digitálneho či printového marketingu. Ten aj napriek svojmu rozvoju nezastavil úspech a efektivitu klasických polepov áut. Ide o nízkonákladovú a veľmi prispôsobiteľnú formu reklamy. Aj preto sa niet čomu diviť, že po nej siahajú mnohí podnikatelia. Stále však platí, že treba vedieť ako polep auta využiť vo svoj prospech a v čom spočívajú jeho kľúčové výhody.
Jednorázové náklady na marketing
Jedným z najväčších plusov polepu auta je, že ide o jednorazové náklady na marketing. Tým sa odlišuje napríklad od digitálnych reklám, za ktore obvykle platíte každý deň, resp. na mesačnej báze. Kvalitný polep auta môže vydržať aj 5 a viac rokov v závislosti od toho, ako dobre je o neho postarané.
Dokáže osloviť široké publikum a podľa štúdií vytvára denne 30 až 60-tisíc dojmov okolia, ktoré ho zahliadne. Vo veľkých mestách a na frekventovaných cestách môže byť tento počet ešte vyšší.
Vyššia produktivita
Či už využívate svoje polepené auto na súkromné alebo len na pracovné účely, kamkoľvek sa pohnete, tam s vami ide aj vaša reklama. Či už idete do obchodu alebo vyzdvihnúť deti zo školy, všade vás sprevádza marketing vašej firmy.
Stávate sa tak oveľa produktívnejší aj v momentoch, keď práve nie ste v práci. Popri jazde polepeným autom tak môžete zabiť dve muchy jednou ranou.
Ak polep auta, tak KPK Reklama
V KPK Reklama – Fabrika na reklamu sa riadime heslom – polepíme čokoľvek. Máme za sebou roky skúsenosti s polepmi áut, hromadnej dopravy, kamiónov či dokonca lietadiel. O polep vášho auta sa postaráme už v počiatočnej fáze návrhu, ktorý potom zrealizujeme a samozrejme nalepíme.